Sosnamoving

שירותים ופתרונות​

לקבוצת סוסנה, וותק וניסיון של מעל ל- 30 שנה בתחום הלוגיסטיקה, הפצה וניהול פרויקטים.

שיתופי הפעולה ויצירת קשרים מעמיקים עם אלפי חברות, לקוחות וספקים מהענף, לצד למידה מתמדת של מגמות ושינויים, בין היתר רגולטוריים, אפשרו לקבוצת סוסנה, לפתח מערך נרחב של פתרונות ושירותים המתאפיינים במצוינות וגמישות תפעולית ובעלי ערך רב ללקוחותיה, ספקיה ושותפיה העסקיים.

מערך הפצה ארצי

לקבוצת סוסנה מומחיות של מעל ל-30 שנה בענף ההפצה, הובלה ותובלה. בבעלות הקבוצה צי רכבים גדול, מגוון ומבוקר, המונה מעל ל-800 רכבים, לסוגי ההובלה השונים, כגון: יבש, צינון, קירור והקפאה.

ניהול ייעודי ללקוחות

לכל שותף עסקי בסוסנה ממנים מנהל ייעודי המהווה כתובת ארגונית אחת ומייצג את הלקוח בכל מחזור חייו. תפקידו לזהות ולמנף פוטנציאל עסקי של הלקוח, לתת מענה לבעיות ואתגרים ולשיפור וייעול תהליכים תפעוליים להצלחת השת"פ.

שרשרת קירור

קבוצת סוסנה מעניקה ללקוחותיה מענה איכותי לשרשרת קירור, בתהליכי הקליטה, אחסון וההובלה. באמצעות ציוד מתקדם, בקרה טכנולוגית ייעודית חדשנית ומערכת נהלים קפדנית 126 ו-130 של משרד הבריאות ועקרונות GDP האירופאי.

בית מסחר לתרופות

בית המסחר לתרופות, סוסנה פארם, מספק שירותים לוגיסטיים מתקדמים של אחסון והפצה ייעודית באמצעות מודלים טכנולוגיים ומערכות חדשניות והכל בכפוף לנהלים 126 ו-130 של משרד הבריאות ועקרונות GDP האירופאי.

לוגיסטיקה

חברת סוסנה פארם, מציעה מגוון רחב של שירותים לוגיסטיים ובהתאמה מלאה ללקוחותיה, בכל אחד מהערוצים בהם היא פועלת, לרבות: יכולות אחסון מגוונות, ליקוט, מיון והפצה ייעודית של תרופות, ציוד רפואי ומוצרי בריאות.

רוקחות והבטחת איכות

לסוסנה פארם, מערך רוקחות והבטחת איכות, שבראשו עומדת רוקחת אחראית וצוות מנהלים מוסמכים, המבקרים ומנטרים את כל שלבי האחסון וההפצה על פי נהלים 126 ו-130 של משרד הבריאות ועקרונות GDP האירופאי.

שירות 360 של ניהול פיקוח
ותחזוקת צי רכבים

מערך שירותי 360 של ניהול, פיקוח ותחזוקת צי הרכבים שבראשה עומד קב"ט תעבורה וצוות מנהלים מקצועיים ועתירי ניסיון אשר מוודאים שהרכבים מפוקחים ומתוחזקים ברמה הגבוהה ביותר, כמו גם, איכות הנהגים וכשירותם לפעילות בכל זמן נתון.

ליסינג מימוני/ תפעולי והשכרת רכבי עבודה

קבוצת סוסנה, מציעה, אפשרויות שונות לגיוס רכבים, ביניהן: ליסינג תפעולי, ליסינג מימוני והשכרה. הקבוצה מציעה ייעוץ לבעלי העסקים לבחירת המסלול האופטימאלי על ידי קצין בטיחות בתעבורה ומנהל מקצועי ומוסמך של השכרת רכב וליסינג.

ניהול פרויקטים

קבוצת סוסנה מתמחה, בתכנון, ביצוע וניהול פרויקטים ייעודיים ומורכבים, ביניהם רגישים ולאומיים. כל פרויקט מתוכנן ומנוהל בדקדקנות וביסודיות וכולל הקצאת כלל המשאבים הנדרשים להצלחתו, לצד גמישות תפעולית ושמירה על סטנדרטיים רגולטורים מחמירים.

לאן תרצו שנגיע?

השאירו פרטים ונתאים לכם את הפתרון הלוגיסטי המושלם!